FAQ

Klausimai ir atsakymai dėl remonto

Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai į juos.

    Įrankio remonto užsakymas

    Kaip užsakyti įrankio remontą?
    Paprasčiausiai užpildant internetinę remonto užsakymo formą.
    Toliau mes pasirūpinsime Jūsų įrankio pervežimu. Garantinio remonto atveju įrankio pervežimo paslauga yra nemokama. Negarantinio remonto atveju pervežimo paslauga yra mokama (dėl galiojančių pervežimo kainų teiraukitės telefonu 8 37 321 316). Gavę įrankį remonto centre, informuosime Jus SMS žinute arba el. laišku. Taip pat informuosime Jus, kai suremontuotas įrankis bus paruoštas siuntimui atgal Jums. 

     

    Kodėl Jums vertėtų remontuoti įrankį Festool serviso centre?
    Paprastai įrankis mūsų remonto centre būna nuo 24 iki 48 valandų. Per šį laiką mes suremontuojame įrankį, išvalome jį, patikriname jo elektrinę saugą ir parengtą naudoti toliau išsiunčiame Jums atgal.
    Suremontuotoms, pakeistoms dalims mes suteikiame 12 mėnesių garantiją. 
    Jeigu įrankis yra registruotas Garantijai „all-inclusive“ ir garantinis terminas nepasibaigęs, remontas Jums nieko nekainuos.
    Jeigu yra įrankio programinės įrangos atnaujinimas, remonto metu mes jį įdiegiame.
    Mūsų serviso meistrai yra specialiai apmokyti remontuoti Festool gaminius, todėl jie tiksliai diagnozuoja ir išsprendžia problemą, o Jūs kuo įmanoma greičiau atgaunate savo įrankį.
    Įrankio remontui naudojame tik originalias atsargines dalis. Jas laikome sandėlyje, todėl nereikia gaišti laiko atsarginių dalių užsakymui ir pristatymui. 
    Prieš išsiųsdami įrankį atgal Jums, mes patikriname jo nustatymus ir sureguliuojame. Užterštą įrankį atsargiai išvalome suspaustu oru.
    Mes atliekame elektrinio saugumo tikrinimą ir pridedame patikrinimo sertifikatą.

    Remonto trukmė

    Kiek laiko įrankis bus remontuojamas?
    Paprastai įrankį mes suremontuojame per 24-48 valandas.
    Jeigu remontą užsakėte tiesiogiai pas mus, tuomet dažniausiai nuo įrankio paėmimo iki jo grąžinimo atgal Jums praeina nuo 2 iki 5 d.d.

     

    Ar remonto atveju Festool man suteiks / išnuomos pakaitinį įrankį?
    Ne, remonto atveju pakaitinių įrankių Festool nesuteikia.

     

    Kada atvyksta kurjerių tarnyba? Ar galima suderinti dieną ir laiką?
    Užsakant įrankio pervežimą, Jūs nurodysite vietą, iš kurios kurjeris turės paimti įrankį (atkreipkite dėmesį, kad ten pat grąžina įrankį po remonto). Kurjeris prieš atvykdamas nurodytu adresu susisieks su Jumis. Jeigu diena ir laikas Jums yra netinkami, Jūs galite tartis su kurjeriu dėl kitos dienos ar laiko, tačiau šis susitarimas galimas pagal kurjerių tarnybos taisykles, kurių Festool įtakoti negali.

      

    Remonto išlaidos

    Kiek kainuoja įrankio pervežimas?
    Garantinio remonto atveju įrankio pervežimas į serviso centrą ir atgal Jums yra nemokamas. Negarantinio remonto atveju pervežimo paslauga į abi puses (į serviso centrą ir atgal Jums tuo pačiu adresu) kainuoja 13 € be PVM. Ši suma bus įtraukta į remonto sąmatą. Visais atvejais yra labai svarbu, kad dėl pervežimo paslaugos užsakymo susisiektumėte su mumis telefonu 8 37 321 316. 

     

    Kiek kainuos įrankio remontas?
    Jeigu Jūsų įrankis yra registruotas garantijai „all-inclusive“, garantiniu laikotarpiu jo remontas Jums atliekamas nemokamai.
    Visais kitais atvejais po gedimų analizės mes sudarome preliminarią remonto sąmatą. Jeigu numatomo remonto išlaidos, apimančios detales, darbą ir įrankio transportavimą iš / į remonto centrą, neviršija Festool nustatyto skubaus remonto limito (nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. šis limitas siekia 69 Eur su PVM, skaičiuojant rekomenduojamomis mažmeninės prekybos kainomis), gaminį remontuojame nedelsiant, nesiųsdami Jums preliminarios remonto sąmatos ir neprašydami patvirtinti sutikimą su numatomo remonto išlaidomis. Atlikę remontą, sąskaitą Jums išrašysime tik už faktines remonto išlaidas. 

    Tuo atveju, jeigu numatomo remonto išlaidos viršija Festool nustatytą skubaus remonto limitą, Jums bus išsiųsta preliminari remonto sąmata el. paštu arba SMS žinute tolimesniam Jūsų sprendimui. 

     

    Kiek kainuoja įrankio diagnostika? 
    Garantinio remonto atveju diagnostika yra atliekama nemokamai. Negarantinio remonto atveju diagnostika kainuoja 4,34 € be PVM.

     

    Kokias turiu galimybes, kai gaunu orientacinę išlaidų sąmatą?
    Įrankį galite remontuoti nurodytomis sąlygomis.
    Jeigu atsisakote remonto, įrankis Jums yra grąžinamas prieš tai apmokėjus diagnostikos ir transportavimo kainą.

     

    Ar trūkstamos įrankio dalys išvardinamos orientacinėje išlaidų sąmatoje?
    Veikimo ir saugos požiūriu svarbios dalys sumontuojamos ir išvardinamos. Pavyzdžiui, jeigu atsiunčiate mums diskinį pjūklą be švytuojančio gaubto, Jūsų ir mūsų saugumui mes privalome jį sumontuoti ir įtraukti į orientacinę išlaidų sąmatą.

    Pakavimas ir pervežimas

    Kodėl remontuojant akumuliatorinius įrankius ir akumuliatorius reikia nurodyti akumuliatoriaus dydį?
    Ličio jonų akumuliatoriai priskiriami prie pavojingų krovinių. Specialieji reglamentai taikomi nuo 100 Wh. Tokią energiją atitinka didesnės kaip 6,2 ampervalandės (Ah) talpos Festool akumuliatoriai. Todėl, norėdami užtikrinti saugų transportavimą, mes turime žinoti tokius duomenis:

    • Akumuliatorių skaičių
    • Įrankio pavadinimą su dalies numeriu (nurodytas ant akumuliatoriaus)
    • Akumuliatoriaus talpą (nurodytas ant akumuliatoriaus)

    Jeigu Jūsų siuntinys bus priskirtas prie pavojingų krovinių, atsiųsime Jums atitinkamą lipduką atsispausdinti ir siuntiniui paženklinti.


    Kaip supakuoti sugedusius įrankius?

    Įrankiai turi būti saugiai supakuoti į kartonines dėžes, kad siunčiant nebūtų sugadinti. Net jeigu Jūsų įrankis yra SYSTAINERYJE, mes rekomenduojame jį papildomai sudėti į dėžę arba apvynioti Stretch plėvele, kad transportavimo metu nebūtų apgadintas SYSTAINERIS.
    Dideliems įrankiams ir mašinoms (pvz., skersinio pjovimo pjūklams ar dulkių siurbliams) supakuoti mes galime suteikti transportinę dėžę. Esant tokiam poreikiui kreipkitės į mus telefonu 8 37 321 316 arba el. paštu customerservice@festool.lt. Mes dirbame I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45.

     

    Remonto užsakymas užsienyje

    Kur man remontuoti savo įrankį, kai esu užsienyje?

    Savaime suprantama, savo įrankį galite remontuoti tiesiog toje šalyje, kurioje esate, jeigu ten teikiamos Festool remonto paslaugos. Kad turėtumėte daugiau informacijos, tinklalapyje www.festool.com/service pasirinkite atitinkamą šalį.


    Kokias turiu garantinio aptarnavimo galimybes, jeigu įrankį pirkau ir registravau Lietuvoje, o dabar esu užsienyje?

    Tokiu atveju kreipkitės į mus žemiau nurodytais kontaktais:

    Telefonas 8 37 321 316
    El. paštas customerservice@festool.lt

    Mes dirbame I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45.